"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2016. február 8., hétfő

Aranyos

Kérlek benneteket fogjunk össze, írjatok Aranyosfodorkának, aki most nagyon szomorú! Nem az a kérdés, hogy miért, hanem a tény hogy az és talán mi mindannyian tudnánk ezen egy picit változtatni. Ismerve vagy ismeretlenül, egy jó szó mindenkinek jót tesz bárhonnan jön!
Nem csak karácsonykor, Valentinkor van szükség a figyelemre, sőt azt gondolom inkább az egyszerű szürke hétköznapokon, a bajban a leginkább!

A szeretet és a jószándék erejében bízom!

23 megjegyzés:

  1. De, hogyan gondoltad, hova írjunk és mit, miről?

    VálaszTörlés
  2. Írtam neki, meghívtam a Juntosra :)
    Miért van a legtöbb blogspot blog kommentje moderáltra téve?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      A biztonság kedvéért, legalább is nálam.

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy vagy... hogy ilyen vagy... még ha messze is vagy...♥

    VálaszTörlés
  4. Nem tudtam róla, hogy bánat érte! megyek, megyek, írok én is.

    VálaszTörlés
  5. megható, szép ez a figyelmesség
    jó érzés, hogy van, aki figyel a másikra

    VálaszTörlés
  6. Ez egy szép gesztus Tőled. Nagy szíved van ♥

    VálaszTörlés
  7. Meglátogattam én is!
    További szép estét és jó hetet kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  8. és még van sok olyan blogos, akinek jól esne,
    talán
    nem tudom

    http://editeva.blogspot.hu/

    http://judit-kavicsok.blogspot.hu/

    http://turmixer.blogspot.hu/

    és még sorolhatnám...
    vagy a szomszéd bácsi, aki mindig egyedül van, és már két napja nem láttam, hogy elvinné a postáját, vagy a háromgyerekes kismama, aki indig olyan zilált....
    nem tudom, csak hangosan gondolkodok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, főleg azon hozzátartozóknak, akik tegnap nálunk a vonatbalesetben életüket vesztették.

      Törlés
    2. borzalmas, részvétem ismeretlenül is

      Törlés
    3. elnézést, bután jött ki, hogy nem a hírekre reagáltam, de akkor még nem hallottam a szerencsétlenségről , amikor ezt a megjegyzést tetem, elnézést kérek, ha sértő volt

      Törlés
    4. Dehogy Katalin, semmi gond. Nem várom el, hogy tudd mi a helyzet nálunk. <3

      Törlés