"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2014. június 20., péntek

Mi van a google bloggal??? :-o

Megváltozott a blog, előnytelen lett számomra… :-(  (Néha egy-egy komment is “elvész”)

Amikor a blogger főoldalon, - ahol az általam olvasott blogok listája található, - korábban a friss bejegyzésű blogok listája volt. Naponta olvasgathattam az új bejegyzéseket, így nem maradt ki senki.
Ezzel szemben mostanra eltűnt a lista csak egy friss bejegyzésű blogot mutat (a legfrissebb az összes közül) alatta áll “További hircsatornák megtekintése” rá lehet ugyan kattintani, de nem törénik semmi… :-(

Nálatok is így megváltozott???? Hogy lehet visszaállítani(ha ugyan lehet), hogy az összes friss bejegyzést lehessen látni? Ha valaki tudja, kérem írja meg! Köszönöm!!! :-)

29 megjegyzés:

  1. Blogger főoldalon?????-az hol van?
    nekem bloglistám van, és azt hiszem általában másoknak is,de neked is kell lennie....Nálam rendben van eddig.
    Nem tudok segíteni sajnos.:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Főoldal, úgy értettem, miután bejelentkezem az első oldal, ahonnan a menük közül választhatok.

      Törlés
    2. Bocsi!nem értem,mert én a gmailemből megyek a blogomba.Milyen menük között választhatsz? Ha leírod,talán megfejtjük.:)

      Törlés
    3. A Blogger oldal, ahol kilistázza a saját blogjaidat és azon blogokat, akiket rendszeresen olvasol. Másként nem tudom megfogalmazni.

      Törlés
    4. Így már tudom,hogy hol van ez az oldal.:)Megnézem,hogy nálam mi újság van,de nem régen olvastam ott a blogokat,akiknél rendszeres olvasó vagyok és rendben volt.
      sajnálom,hogy nálad csak egy jelenik meg.:( Hány napja van ez? talán rendbejön:

      Törlés
    5. Több blog is van nekem és kb.10 után írja ki,hogy további hírcsatornák...,rákattintok és előjönnek.
      Drukkolok,hogy nálad is jó legyen!

      Törlés
    6. Mamka, aranyos vagy hogy próbálsz segíteni! :-)
      Talán egy hete vagy másfél, hogy nem mutatja az összes friss bejegyzésű blogot. Eddig én is azt reméltem, hogy rendbejön, már csüggedek..:-( ezért kérdezem a Ti tapasztalataitokat.

      Törlés
    7. Áh, értem, Nálad 10 után írja ki. Nálam rögtön az első után ÉS én ha rákattintok nem történik semmi :-(
      Egyébként így nézett ki Nálad korábban is??? Gondolok itt, "További hírcsatornák", rákattint stb.

      Törlés
  2. próbálj meg oda-vissza lépegetni, hogy újra rákattintasz a saját blog opcióra, talán akkor frissíti magát.
    Egyébként nagyon le is lassult, elvesztek nekem is kommentjeim, szóval gáz ez a blogger...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi, teszem ezt az első nap óta - ennek már másfél hete - de semmi változás.. :-(
      Igazad van, lassulást én is észrevettem és több kommentem eltűnt. Vera is jelezte nálam, hogy nem mindegyik kommentje jelent meg.

      Törlés
  3. Magától nekem sem adja ki a követett blogok listáját (mint tette ezidáig), csak ha rákattintok, hogy "követett blogok". Lehet, hogy ez is valami új fejlesztés, csak még nem tudjuk, hogy ez nekünk jó :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) hát, nekem épp nem jó, mert "lemaradok" egyes blogokról. Meglehetősen sokat figyelek, de nem jut rá mindig időm így egyenként mindet újra előhívni, hogy van e benne új bejegyzés vagy sem.
      Nekem ezért volt kényelmes az új bejegyzések listája.

      Törlés
  4. Nálam nem változott meg semmi sem. Lehet, hogy pillanatnyi zavar volt, néha több napon át is van ilyen. Vigyázz viszont, mert a google erősködik, hogy változtassuk át a google + -ra és akkor (neked nem, mert saját gépről van fent, de nekem a picasa linkről) az összes fotó elvész a blogból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Flögi, ezt jó tudni, köszi a fontos információt!!!

      Törlés
    2. Azt elfelejtettem, hogy nem lehet-e esetleg, hogy véletlenül elfogadtad már ezt az új formát, és emiatt lett ez? De nekem is szokott szinte minden nap ilyet csinálni, amit leírtál és ha a frissítésre kattintok, visszajön. Nálad is helyrejött?

      Törlés
    3. Nem, Flögi nem fogadtam el (nem szeretek változtatni már megszokott és bevált dolgokon) és még mindig nem változott semmi... :-(

      Törlés
  5. Nekem is szokott ilyet csinálni, de aztán mindig magától rendeződik a dolog. Reméljük, hogy csak időnként vacakol valami miatt és visszatér a régi. Most pl. nekem mutatja a listát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mancoka, köszi, hogy írod! Remélem igazad van és hamarosan visszaáll a régi rend. :-)

      Törlés
  6. Mára nekem is ilyen lett! Remélem, nem marad így.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-( na, szuper... már Te vagy a 2. aki jelzi, hogy így néz ki a blogja. Az a gyanúm, hogy ez az új forma...

      Törlés
  7. Itt ugyanaz a helyzet... Mi lehet a megoldás? Már frissítettem így is, úgy is, feltettem a legújabb java-t...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cirmaraki, sajnos nem tudom, hogy mi lehet a megoldás.. :-(
      Nem úgy tűnik, hogy csak egy átmeneti dolog. Már egyre többen jelzitek itt nálam, hogy nálatok is így néz ki a blog.
      Azt gondolom, hogy google változatott a formán. Miért is? Hisz előnytelenebb lett...

      Törlés
  8. Ma reggelre nekem is eltünt a lista!:( Remélem ez átmeneti zavar.

    VálaszTörlés
  9. Eddig nem tudtam, miről beszéltek, de most már nálam is átváltott :(
    Nemteccik :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem, de úgy tűnik a guglit ez nem érdekli... :-(

      Törlés
  10. Visszavonok minden negatív érzést a gugli blogjával kapcsolatban :-)

    Ahogy Ti is láthatjátok visszaállt a régi rend, végre megkapjuk a listát a kedvenc blogjaink friss bejegyzéseivel!!! De jó! A kis öröm is öröm. :-)

    VálaszTörlés
  11. Szerintem megint újíthatnak valamit, elő szokott fordulni nálam is, hogy eltűnik a követett blogok listája és olyasmit írnak, hogy üres a listám. Aztán magától megjavul, előbb vagy utóbb. Néha csak másnap. Ha frissítem az oldalt néhányszor, akkor általában behozza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vicuska, nálam még nem fordult elő, és mert majd 3 hétig tartott, azt gondoltam véges, ami elszomorított volna...
      De már nálam(más is jelezte) visszaállt a régi rend és ennek örülök, a jól bevállt dolgokat nem szívesen adom oda. :-)

      Törlés