"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2014. március 21., péntek

Nyertes(ek) :-)

Ahogy pár napja ígértem, március 20-án blogom két éves évfordulóján kihirdetem a nyertest! Hűséges olvasóm első helyezettje a hivatkozó URL alapján: 



JENEVER !!!

Szívből gratulálok Neked Jenever! :-)  Örülök, hogy kísérsz a blogos utamon! :-)

De van egy másik nyertesem is.. Méghozzá, összeszámoltam a legtöbb kommentelők számát is és ott is van egy első helyezett! (Ezt korábban azért nem írtam, mert nem szerettem volna senkit sem ezzel befolyásolni.)
Szóval az 5 legtöbbet kommentelők névsora a két év alatt:

1. kyOrsi      - 83
2. Lobelin     - 63
3. Mancoka - 39
4. Flögi         - 37
5. Jenever   - 25


ORSI szívből gratulálok Neked is, és örülök, hogy Te is velem vagy a blogos utamon! :-)

Lányok, kérlek küldjetek nekem egy privát emailt a postázandó címmel, ahová kavics-ajándékomat elküldhetem Nektek!
Az ajándékot nem fedném fel, legyen meglepetés… :-)









14 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!!-)
    szegény guglit kihagytad!!!:D

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a lányoknak !!!!!!Jó játék volt! De főleg jó téged olvasni.:)

    Gugli....:)))))

    VálaszTörlés
  3. Nahát! :) A fészt is kihagytad.:))))))

    VálaszTörlés
  4. De jóóóó! :) Nagyon örülök!!! :)
    (Pedig a játék már két napja ment, mire elolvastam róla a hírt.)
    Köszönöm szépen! :)
    Jövök ám játék nélkül is :)

    VálaszTörlés
  5. További jó blogolást, remélem még sokáig gyönyörködhetem a képeidben :-)

    VálaszTörlés
  6. Mamka, aranyos vagy, köszi, fész csak a 8. helyen van... gugli lenne az első, de ő ugye nem, így Jenever a Nekem kedvesek blogjával a nyerő.
    A legtöbb kommenttel pedig Orsi. :-)

    Jenever, örülök, hogy örülsz!

    VálaszTörlés
  7. Baribori, köszönöm, hogy Te is velem tartasz! Csak viszonozni tudom, én is szívesen és érdeklődve megyek hozzád! :-)

    VálaszTörlés
  8. Aztaaaaa :O Nekem ennyit jár a szám öööö, izé...a klavim, kezem vagy hogy is mondjam??? :O :D
    ajjjaj :))

    Nagyon köszönöm és én is azt mondom, mint Mamka: mindenféle játék nélkül (is)nagyon szeretem olvasni, nézni a blogod.

    Olyan tájakra elviszel bennünket, hogy csak szájtátva lehet nézegetni azokat a helyeket és drukkolni annak, hogy hátha egyszer eljutunk mi is oda :)

    Jaaa, és Jenever mondásához is csatlakoznék: jövök én játék nélkül is :))

    VálaszTörlés
  9. Dehogy jár annyit a szád... ne viccelj, mindig örülök, ha valami hozzászólásod van. :-)
    Tudom, hogy jöttök játék nélkül is, ez csak a hab a tortán... :-)

    Köszönöm Nektek, hogy itt vagytok!!!

    Szép hétvégét Mindenkinek! :-)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok én is a blogodhoz,én is játék nélkül jövök.... én sosem voltam világutazó, de a Te képeidet is nagyon szeretem nézegetni...Igaz nem mindig írok. A nyerteseknek meg gratulálok,...
    Szép hétvégét kívánok!!!

    VálaszTörlés
  11. Aranyos vagy Vera, köszönöm! :-) Én is szívesen megyek hozzád!!!

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok a nyerteseknek, és természetesen Neked is, hogy olyan blogot írsz, amivel idevonzol bennünket. Mindig várom, hogy vajon hol jártatok a hétvégén, mivel lepsz meg bennünket.... Annyi szépséget, érdekességet láttam már nálad, hogy függő lettem. Köszönöm neked.
    Csodás ez a net, hogy így ismeretlenül is összehoz hasonló érdeklődésű embereket!

    VálaszTörlés
  13. Mancoka, én köszönöm kedves szavaidat!!!

    VálaszTörlés