"Mindig emlékezz rá, hogy a boldogság nem úticél, hanem az utazás maga"

2014. február 2., vasárnap

Játékba hívtak

Játékba hívtak - hívlak én is :-)

Katici és Baratella játékba hívott, úgymond kipécéztek.
7 dolog, amit még rólam tudni lehet. Nos, a blogjaimban meglehetősen sok minden benne van… ezért próbálok most olyan dolgokat összeszedni, ami eddig még nem derült(hetett) ki rólam.


1. Gyerekkoromban *szívesen költöttem át* dalokat, verseket a magam módjára, mint pl. “Csiribiri csiribiri zabszalma négy csillag közt alszombat”… :-D


2. Szintén a gyerekkorból egy őszinte megnyilvánulásom : “-Amit csináltál, az te csináltad magadnak!” - és milyen igaz is, így utólag is…:-)


3. A természet, a növények, az állatok motiválnak, inspirálnak, éltetnek - a mozgatórugóim.


4. Gyűjtöm a kavicsokat és meg is festem (bár ez már kiderülhetett a blogomból) az orchideákat és a felhőket.


5. Kétszer kötöttem házasságot életemben(válás nélkül) ugyanazzal a férfival, először Németországban, majd másodszor Magyarországon. :-)


6. Szerencseszámom a 11-es


7. Nagyon fontosnak tartom a mosolyt, minden arcot megszépít, szeretem, ha ezt kapom ajándékba és én is szívesen osztogatom. :-)


A játék szabályai:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve.


Akikről még nem sokat tudok invitálnék e játékra:


természetesen ez egy kérés és tiszteletben tartom, ha valaki nem szívesen venne részt benne!

 


       

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm az információkat :)
    Az a Csiribiri átköltés nagyon aranyos! Annak, hogy "alszom ma", gyermeki füllel és ésszel nincs semmi értelme, sokkal jobb, hogy "alszombat" :-D
    Kétszer, ugyanazzal, válás nélkül... Nahát! :)) Ezt biztosan nem sokan mondhatják el magukról :)

    VálaszTörlés
  2. *alszombat* - pontosan így gondoltam én :-D

    házasság - bizonyára vannak rajtam kívül mások is így, nem is ez a lényeg, sokkal inkább, hogy életem legszebb napja :-)

    VálaszTörlés

  3. Kriminológia, szociológia - újabb két csatlakozási pont közöttünk. Én is szívesen tanulnám őket. Kedves dolog ez a gyermekkori átköltés, a sajátjaimra nem emlékszem, de a Kamaszét már lejegyeztem anno. Köszönöm a felkérést, nagyon megtisztelsz, hogy rám gondoltál, de nem szeretnék csatlakozni. Kérlek ne haragudj!

    VálaszTörlés
  4. Medora, ahogy írtam, semmi gond, ha valaki nem kíván benne részt venni.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, hogy gondoltál rám. Szívesen csatlakozok. Hamarosan írom is a tudnivalókat. :)

    VálaszTörlés
  6. Tetszett! Szép napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Azért a kétszer mentem férjhez fejezeten felszaladt a szemöldököm ;-) de nagyon jól írtad így meg, tetszett! Valahol olvastam, hogy egy embernek egy élete van, egy története, egy párja. Akkor is, ha lecseréli, a múltat átírni nem lehet. Azt hiszem van ebben igazság is, én legalábbis próbálom az egy életemre koncentrálni az energiáimat. Idén leszünk 10 éves házasok :-)

    VálaszTörlés
  8. Baratella, köszönöm :-)
    Baribori, gratulálok Nektek!
    A múltat valóban átírni nem lehet, szerintem nem is kell, tanulni viszont illik. Én így gondolom.
    Hogy egy története, egy párja... nem tudom. Úgy érzem, az otthoni életem egy volt, ez itt már egy másik, sok-sok szempontból is. De mind a kettő én vagyok.

    VálaszTörlés