"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. augusztus 25., kedd

Vitorlás kavics kerestetik!!! Játék :-)

Akik olvastátok a vitorlás formájú kavicsom bejegyzését, kérem olvassátok el Aranyosfodorka ide illő bejegyzését is.
Arról van szó, hogy keressük a vitorlás kavicsaink további testvéreit! 
Akinek van hasonló formájú kavicsa, kérjük küldjetek egy fotót róla és hogy hol találtátok (ország/város/folyó/tenger).
Szeretném egy blogba gyűjteni őket, itt nálam. Ha kitennétek a blogotokba a játékot, hogy más is eljuttathassa a fotóját hozzám annak nagyon örülnék! Sőt, ha a FB-ra is feltennétek azért még hálásabb lennék! Remélem sok hasonló kavicsra bukkanhatok általatok. :-)
Mindenki fotóját, nevét/blognevét felteszem a blogba és a lelőhelyet is megírom, ha megadjátok.
Emailcím: regenbogen15(kukac)arcor.de

Segítségeteket előre is köszönöm! :-)

Keressük a vitorlás formájú kavicsokat együtt!!!


JÁTÉK !!!

16 megjegyzés:

  1. Rendbe... de légyszi a képedre ird rá a logodat, és hogy játék...és engedd hogy kitegyem és elvigyem a képet a blogomra hirdetve...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindjárt megcsinálom. Köszi Vera!

      Már hárman vannak a testvérek. :-)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. :-) segíts, hogy másokhoz is eljusson a játék! Köszi Pipulka :-)

      Törlés
  3. Én kitettem, rajtam nem múlik... sok sikert!

    VálaszTörlés
  4. Ez szuperjó!!!!!
    Ó, a papucsos követ se küldtem még el. Írom a listámra.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bizony Mamka. Van esetleg vitorlás formájúd is?

      Törlés
    2. Persze,mert a drága Kicsilány nagyon szeret velük játszani.:)
      Megnézem.

      Törlés
  5. nekem is van ilyen kavicsom, pontosan ilyen formájú
    (csak mi cápafognak, illetve mesekecskekörmekövecske nevekkel illettük)
    sajnos lefotózni nincs módom, mert valamerre elajándékoztam, egy kisgyerek játékai között lehet

    sok sikert a játékotokhoz:)*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cápafog - nagyon jó, találó. :-) a mesekecskekörmekövecskétől meg elolvadok... :-)
      Kár, hogy nincs már nálad egy fotó erejéig, remélhetőleg játszik vele valaki. :-)
      Köszi Katalin!

      Törlés
  6. háááát, én megnézegettem ma a tavaly hozott szatyornyi kövemet, de úgy igazán vitorla formájút nem találtam, na jó olyat igen, amire ráfoghatnánk, hogy vitorla :D

    VálaszTörlés
  7. Jó pár évvel ezelőtt nagy-nagy kavicsgyűjtők voltunk....Többet guggoltunk mint jártunk.... többet pásztázta a homokot és a sódert a szemünk, mint az eget...Teltek a vödrök kaviccsal...Ki ne ismerné ezt a jelenséget... ahol kisgyerek, van .
    Unokám nagyon szerette a kavicsokat....Egy kőszívet tettem el... a többire nem
    emlékszem...hogy milyen formájúak.voltak.De jó hogy felvetetted... legalább újra felidéztem, micsoda keresésbe voltunk... több mint 15 éve...Mára már csak egy két nagyobb kavics? ,kő? dísziti a kaktuszaimat...Köszönöm...

    VálaszTörlés
  8. Kavics! A fb-on hova lehet tenni a kavics képét? Bár a fb-ot nem szeretem annyira,illetve másra használom,illetve az nem azonos a blogommal.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A linket másold be megosztásra, csak ennyi. Nálam sem azonos, nekem nem gond. Köszönöm Mamka! :-)

      Törlés