"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2015. március 29., vasárnap

55.000 virágvasárnapon palacsintatortával

Az imént érte el a blogom ezt a látogatószámot, szép kerek szám. Köszönöm ezennel is minden látogatomnak, követőmnek a jelenlétét. :-) Palacsintatortát sütöttem Nektek :-)

Virágvasárnap van és ha nem is barkát, de valamit csak ültettem ma. Tavaly sem volt jobb időjárás, amikor is a salzburgi virágvasárnapon jártunk.
Plafonig ért az egyik kis rodoszi fűszerem, ki kellett ültetnem.



Az iskolából kérem a való életbe érkezett, remélem dús bokrocska fejlődik belőle, illatát érezve zsálya lehet.
A többi kisiskolás még kell, hogy fejlődjön, de már három csoportban is vannak ügyeskedők.


Palacsintatortát készítettem 5 tojásból, szép 15 emeletnyi lett, sőt Orsi medvehagymás pogácsái is megigéztek, abból is készült egy adag...

Palacsintatorta


A palacsintához a tésztát picit vastagabbra sütöttem ki, reszeltem bele almát is, citromhéjat is. Felváltva megkentem mogyoróvajjal, szilvalekvárral és megszórtam pörkölt darált mogyoróval.
A pogácsa a szokásos módon készült, medvehagymával gazdagítva.

Medvehagymás-szezámos pogácsa

16 megjegyzés:

  1. :)) Köszönöm, jólesett ez a sok finomság :) ...és gratulálok!!!
    Nem véletlen ez a magas szám :)

    VálaszTörlés
  2. De jó! Nagyon szép magas szám ez a látogatottság! ugye , milyen sokan olvasunk és szeretünk? Szívből gratulálok Neked! :)
    Nagyon finom a palacsinta torta és a pogi is Mindkettőt imádom :)

    VálaszTörlés
  3. Ujjjj, ez a papacsintatorta nem éppen diétás kivitel lehet. .-)
    A pogácsa is nagyon jól néz ki. Nagyon jó, hogy a fűszereid így nőnek ki. Nekem is van most három magom elültetve, két citrom és egy az a datura, amiről beszéltünk, kíváncsi vagyok, mi lesz belőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem éppen diétás, de imádjuk a palacsinta tésztát minden variációban.

      Citromot/narancsot korábban én is gyakran hajtattam, szinte mindig kikelt, de azt be kell később oltani, hogy igazi termés legyen rajta. A daturádra kíváncsi vagyok!

      Törlés
  4. Hűűűha, 55.000? Nem semmi! :O
    Gratulálok <3 :)

    Amúgy meg ez nagyon nem ér....egész délután édesség után sóhajtoztam, erre most megnézem a blogokat és mit látok? egy naggggyon guszta palacsintatortát, amiből képes lennék még most így este is zabálni :D

    hihi, medvehagymás pogácsa :) ugye finom ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi <3

      Bocsánat, de amikor átfutott a gondolataimon a palacsintatorta képe, nem volt megállás... :-D
      Ahogy a pogácsáid láttán! Nagyon fini!

      Törlés
  5. jaaa, elfelejtettem, vajon melyik növényke erősödött meg már ennyire? olyan mentásnak tűnő levele van :)

    kikelt a majoránnám, még ilyen nem volt, mindig megbukott eddig :) várom a fahéjas bazsalikomot is, hogy mi lesz belőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. írtam, szerintem zsálya, de még nem vagyok biztos benne.
      Fahéjas bazsalikom :-) érdekes lehet. Mindkét ízt szeretem, de együtt még csak el sem képzeltem. :-)

      Törlés
    2. tényleg :O :) annyira a növénykét figyeltem, hogy átsiklottam a szó fölött :)

      Törlés
  6. Gratulálok a sok látogatódhoz!Csak így tovább!
    Szóval tényleg nem ér.. nem értem ma rá...édességet ennék......
    Palántáidra meg kiváncsi leszek...mi lesz belőlük...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vera <3

      Én is hasonló érzésekkel "kűzdöttem", így lett a palacsinta. :-D

      Én is, folyt.köv. :-)

      Törlés
  7. Gratulálok! :)
    Mostanában ritkábban, de mindig jó ide betérni, a sok szépséget megnézni, és sok új dolgoról hallani Nálad!

    A sütik meg...:)))

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a szép látogatói számhoz, kívánom a mihamarabbi duplázást :)
    Imádom a palacsintát, minden formában. Emeletesen, egyedül, töltve és üresen...
    Nem is folytatom... :)

    VálaszTörlés