"Vágyaid olyanok, mint egy felbukkanó madárraj a házad felett. Elsuhannak. De ha fészket vernek az ereszed alatt, ott élnek, s ezért már te felelsz. Befogadtad őket!" Müller Péter

2014. március 10., hétfő

Születésnapi ajándék a hűségért

Március 20-án lesz 2 éves a blogom. (Valójában már korábban, de az első bejegyzést e napon tettem nyilvánossá.)
Ugyan a születésnapos én vagyok illetve a blogom, de ez alkalomból a leghűségesebb olvasó blogostársamat szeretném megajándékozni. Aki a leggyakrabban látogat el hozzám. Sajnos ebből kiesnek mindazok, akik direktbe keresnek rá a webhelyre vagy akik “titokban” olvassák, azt nem látom. Így a statisztikai oldal lesz a mérvadó, méghozzá a leggyakoribb hivatkozó URL blogosának a címe!
Tehát március 21-én a TAVASZ kezdetén kihirdetem a hűséges nyertest!!! Kérem írja majd meg a postázási címét, ahová a KAVICS nyereményét elküldhetem! :-)
 

9 megjegyzés:

  1. Kétéves...ó, hát akkor Isten éltesse a blogodat,...meg Téged!
    Még soksoksok szép bejegyzést kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Katici, köszönöm szépen! :-)

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen blogoddal együtt!!!!Nagyon tetszik,ahogy kitaláltad a nyertest!!!!!Izgi!Én jövök,amikor tudok,ez így nagyon érdekes és izgalmas.:)
    További élvezetes blogírást kívánok neked!!!!

    VálaszTörlés
  4. És igen: a májvirág.Egyik kedvencem.:)
    Nekem még most fogja ahéten kidugni a fejecskéjét teljesen.

    VálaszTörlés
  5. Ez jópofa. Mindig tetszenek ezek az ajándéküldős dolgok, főleg, ha valaki kreatív és maga készít szép dolgokat és aki kapja örömmel használja is.
    Gratuláció a bloghoz! :-)
    üdv

    VálaszTörlés
  6. Reméljük még sok szülinapot megér!-))) Boldog blogszülinapot!-)

    VálaszTörlés
  7. Mamka, Flögi, Lobelin köszönöm, hogy velem járjátok az utat! :-)

    VálaszTörlés
  8. én már azt sem tudom hány éve blogolok :( már kihagy az eszem :))

    Azt kívánom Neked, hogy mindig legyen örömöd a blogolásban!!

    Pusziiiii :) <3

    VálaszTörlés
  9. Orsim, köszönöm viszont kívánom Neked is! :-)

    VálaszTörlés